Συχνές Ερωτήσεις

Η βάση δεδομένων μας για τις 'Συχνές Ερωτήσεις' περιλαμβάνει ερωτήσεις και απαντήσεις σύμφωνα με τις πιο συχνές ερωτήσεις που έγιναν για ακτοπλοϊκές κρατήσεις και ταξίδια! Κάντε κλικ σε μια από τις παρακάτω κατηγορίες για να λάβετε τη σχετική απάντηση. Αν το ερώτημά σας δεν απαντηθεί, τότε παρακαλούμε να κάνετε κλικ στον σύνδεσμο Επικοινωνήστε μαζί μας

Κάνοντας κράτηση

  • Πότε είναι η πιο οικονομική περίοδος για να ταξιδέψω;

    Οι τιμές γενικά αυξάνονται καθώς μειώνεται η διαθεσιμότητα οπότε όσοι κάνουν από νωρίς κράτηση, συνήθως εξασφαλίζουν τον πιο φθηνό ναύλο. Στις σχολικές διακοπές και στις αργίες, τα εισιτήρια τείνουν να είναι πολύ ακριβά και συνήθως εξαντλούνται γρήγορα, οπότε καλό είναι να αποφεύγετε να ταξιδεύετε αυτή τη περίοδο. Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο για να μπορείτε να ενημερώνεστε για οποιαδήποτε ειδική προσφορά που προκύψει.

  • Πρέπει ο οδηγός να συμπεριληφθεί στον αριθμό των επιβατών;

    Ναι. Ο όρος «Επιβάτες» αναφέρεται σε όσους ταξιδεύουν με το πλοίο, και όχι μόνο στους επιπλέον επιβάτες σε ένα όχημα.

  • Γιατί δε μπορώ να βρω τον τύπο του οχήματός μου στο αναπτυσσόμενο μενού;

    Είτε η ακτοπλοϊκή εταιρεία δεν επιτρέπει τον τύπο του οχήματός σας ή η επιλογή για να κάνετε online κράτηση δεν είναι διαθέσιμη. Αυτό μπορεί να διαφέρει από εταιρεία σε εταιρεία. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για περαιτέρω πληροφορίες.

  • Πώς μπορώ να κάνω κράτηση για διαφορετικό όχημα σε κάθε κατεύθυνση;

    Δεν επιτρέπουν όλες οι ακτοπλοϊκές εταιρείες την κράτηση δύο διαφορετικών οχημάτων σε κάθε κατεύθυνση. Αν η επιλογή δεν είναι διαθέσιμη για το επιλεγμένο δρομολόγιο, τότε σας προτείνουμε να κάνετε 2 απλές κρατήσεις.

  • Πώς μπορώ να κάνω κράτηση για διαφορετικό αριθμό επιβατών σε κάθε κατεύθυνση;

    Δεν επιτρέπουν όλες οι ακτοπλοϊκές εταιρείες την κράτηση για διαφορετικό αριθμό επιβατών σε κάθε κατεύθυνση. Αν η επιλογή δεν είναι διαθέσιμη για το επιλεγμένο δρομολόγιο, τότε σας προτείνουμε να κάνετε 2 απλές κρατήσεις.

  • Μπορώ να λάβω μια ομαδική έκπτωση;

    Μερικές φορές υπάρχει έκπτωση όταν υπάρχουν πάνω από 5 οχήματα ή πάνω από 9 επιβάτες χωρίς όχημα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε να λάβετε μια ομαδική έκπτωση.

  • Αν ταξιδεύω με ένα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο και δεν ξέρω τη μάρκα, το μοντέλο ή την άδεια κυκλοφορίας, πώς μπορώ να κάνω κράτηση;

    Στις περισσότερες περιπτώσεις, επιτρέπεται να ταξιδεύετε με ένα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο, δεδομένου ότι έχετε την άδεια από την εταιρεία ενοικίασης να το πάρετε στο καράβι. Πρέπει να επιλέξετε ως τύπο οχήματος "άλλο", να εισάγετε τις διαστάσεις του και μετά να επιλέξετε "άγνωστο" στην άδεια κυκλοφορίας. Μερικές ακτοπλοϊκές εταιρείες, ωστόσο, μπορεί να σας χρεώσουν όταν φτάσετε στο λιμάνι για την ενημέρωση της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος για το οποίο έχετε κάνει κράτηση.

  • Πώς μπορώ να ξέρω αν θα πρέπει να δηλώσω ότι ταξιδεύω με όχημα μεταφοράς εμπορευμάτων ή όχι;

    Αυτό εξαρτάται από την ακτοπλοϊκή εταιρεία. Ωστόσο, ως γενικός κανόνας, οποιοδήποτε όχημα που μεταφέρει εμπορεύματα και οποιοδήποτε όχημα που έχει σχεδιαστεί με σκοπό τη μεταφορά εμπορευμάτων θα πρέπει να δηλωθεί ως όχημα μεταφοράς εμπορευμάτων. Για οποιαδήποτε απορία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

  • Είμαι έγκυος, μπορώ να ταξιδέψω με πλοίο;

    Αυτό εξαρτάται από την ακτοπλοϊκή εταιρεία. Γενικά, επιτρέπεται να ταξιδέψετε αν είστε έως και 28 εβδομάδων έγκυος (την ημερομηνία του ταξιδιού σας). Οι γυναίκες που είναι πάνω από 28 εβδομάδες την ημερομηνία του ταξιδιού, πρέπει να φέρουν ιατρικό πιστοποιητικό που να επιβεβαιώνει ότι μπορούν να ταξιδέψουν. Σε αυτή την περίπτωση, αν είστε 28 εβδομάδων ή και παραπάνω, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας προτού κάνετε κράτηση.

  • Προσφέρετε έκπτωση σε ντόπιους;

    Όπου αυτό είναι διαθέσιμο, ναι. Ωστόσο, οι κανονισμοί σχετικά με το ποιος δικαιούται και ποιος όχι, διαφέρουν ανάλογα με το δρομολόγιο. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στο σύστημα κρατήσεων.

  • Προσφέρετε έκπτωση σε φοιτητές ή συνταξιούχους;

    Όπου αυτό είναι διαθέσιμο, ναι. Για περισσότερες πληροφορίες, απευθυνθείτε στο σύστημα κρατήσεων.

  • Μπορώ να κλείσω μια ανοιχτή ημερομηνία επιστροφής;

    Στα δρομολόγια όπου αυτό είναι δυνατό, θα δείτε μια επιλογή για να κάνετε κράτηση με ανοιχτή ημερομηνία επιστροφής στο τμήμα όπου θα πρέπει να εισάγετε τις ημερομηνίες του ταξιδιού σας. Εάν αυτή η επιλογή δεν εμφανίζεται, τότε δεν είναι δυνατή.

  • Γιατί δεν υπάρχουν δρομολόγια για όταν θέλω να ταξιδέψω;

    Αυτό σημαίνει ότι είτε το πρόγραμμα των δρομολογίων δεν έχει ακόμα δοθεί για να αρχίσει η αγορά των εισιτηρίων, είτε δεν υπάρχει δρομολόγιο για τη συγκεκριμένη μέρα είτε ότι το καράβι είναι γεμάτο. Για οποιαδήποτε απορία, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

  • Πώς μπορώ να πληρώσω για την κράτησή μου;

    Θα πρέπει να γίνει πληρωμή ολόκληρου του ναύλου τη στιγμή της κράτησης. Δεχόμαστε όλες τις κάρτες πληρωμών, μερικές τοπικές μεθόδους πληρωμών και PayPal. Γενικά δεν επιτρέπουμε μεταφορές χρημάτων μεταξύ λογαριασμών ως μέθοδο πληρωμής, ωστόσο, αυτό μπορεί να γίνει αποδεκτό ανάλογα με τη περίπτωση.

  • Γιατί δεν μπορώ να πάρω μια τιμή ή να πληρώσω με το τοπικό μου νόμισμα;

    Όπου είναι δυνατόν δείχνουμε τιμές στο τοπικό νόμισμα. Ωστόσο, δεχόμαστε τη πληρωμή των εισιτηρίων στο νόμισμα για το οποίο χρεωνόμαστε από τον προμηθευτή. Θα δηλωθεί κατά τη διαδικασία προσφοράς τιμών σε περιπτώσεις όπου έχει γίνει μετατροπή συναλλάγματος και αν συμβαίνει αυτό, το ποσό και το νόμισμα που θα χρεωθείτε.

  • Στέλνετε ταχυδρομικώς τα εισιτήρια;

    Όχι. Όταν κάνετε κράτηση για ένα εισιτήριο θα λάβετε επιβεβαίωση κράτησης μέσω email που είτε θα ανταλλάξετε σε εισιτήριο ή κάρτα επιβίβασης στο λιμάνι ή σε κάποιες περιπτώσεις θα χρησιμοποιηθεί για να επιβιβαστείτε στο καράβι. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να έχετε μαζί σας την επιβεβαίωση της κράτησής σας.

  • Δεν έχω λάβει email με επιβεβαίωση της κράτησής μου, τώρα τι;

    Μπορείτε είτε να συνδεθείτε στον Λογαριασμός για να επιβεβαιώσετε ότι η διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου είναι σωστή και να στείλετε εκ νέου email ή, αλλιώς, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Σε παρόχους μεγάλης ποσότητας εισιτηρίων μερικές φορές μπλοκάρεται η αποστολή email σε κάποιους προμηθευτές email ως ένα μέτρο κατά της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας λόγω της μεγάλης πόσοτητας email που αποστέλλονται.

  • Πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα εισιτηρίων

    Η Direct Ferries δείχνει στοιχεία σχετικά με τη διαθεσιμότητα εισιτηρίων, με βάση τη νεώτερη ενημέρωση που συνεχώς παρέχεται από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες. Αν και τα στοιχεία αφορούν τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων, σε διάφορα δρομολόγια, με τον ίδιο τρόπο που παρέχονται από τους διάφορους πράκτορες, η Direct Ferries δεν ευθύνεται για εσφαλμένη παρουσίαση αυτών των στοιχείων, κατά τη διάρκεια της κράτησης.

  • Συνεργάζεστε με όλες τις ακτοπλοϊκές εταιρείες;

    Η Direct Ferries παρέχει τη πιο ακριβή πληροφόρηση σχετικά με ένα μεγάλο δίκτυο πρακτόρων, σε διάφορα εσωτερικά και διεθνή δρομολόγια. Αν και η λίστα των ακτοπλοϊκών εταιρειών συνεχώς ενημερώνεται, η Direct Ferries δε μπορεί πάντα να εγγυηθεί μια ενημερωμένη παρουσίαση όλων των ακτοπλοϊκών εταιρειών που εξυπηρετούν ορισμένα δρομολόγια.