Συχνές Ερωτήσεις

Η βάση δεδομένων μας για τις 'Συχνές Ερωτήσεις' περιλαμβάνει ερωτήσεις και απαντήσεις σύμφωνα με τις πιο συχνές ερωτήσεις που έγιναν για ακτοπλοϊκές κρατήσεις και ταξίδια! Κάντε κλικ σε μια από τις παρακάτω κατηγορίες για να λάβετε τη σχετική απάντηση. Αν το ερώτημά σας δεν απαντηθεί, τότε παρακαλούμε να κάνετε κλικ στον σύνδεσμο Επικοινωνήστε μαζί μας

Στο λιμάνι & εν πλω

  • Πώς μπορώ να βρω οδηγίες για το λιμάνι;

    Παρακαλούμε επισκεφθείτε τη σελίδα Λιμάνια και επιλέξτε το όνομα του λιμανιού για το οποίο θέλετε να λάβετε πληροφορίες.

  • Πότε πρέπει να κάνω check-in;

    Αυτό εξαρτάται από το δρομολόγιο. Το τελευταίο check-in αναγράφεται κατά την ώρα της κράτησης και στο email επιβεβαίωσης της κράτησής σας. Αν ταξιδεύετε με κατοικίδιο ή χρειάζεστε βοήθεια στο λιμάνι, τότε σας συμβουλεύουμε να έρθετε πολύ πιο νωρίς.

  • Μπορώ να επιβιβαστώ σε ένα νωρίτερο δρομολόγιο;

    Αυτό εξαρτάται από τον τύπο του εισιτηρίου σας και τη ναυτιλιακή εταιρεία με την οποία ταξιδεύετε. Γενικά, το εισιτήριό σας ισχύει για το δρομολόγιο για το οποίο έχετε κάνει κράτηση. Αν ταξιδεύετε προς έναν προορισμό για τον οποίο υπάρχουν πολλά καθημερινά δρομολόγια και επιθυμείτε περισσότερη ευελιξία, τότε παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

  • Τι κάνω αν αργήσω ή αν υπάρχει το ενδεχόμενο να χάσω το καράβι;

    Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ώστε να σας συμβουλεύσουμε αν υπάρχει δυνατότητα να επιβιβαστείτε σε κάποιο άλλο δρομολόγιο. Αν η ώρα που χάσετε το καράβι είναι πέρα των ωρών λειτουργίας του κέντρου επικοινωνίας μας ή αν εκτελούνται πολλά καθημερινά δρομολόγια για τον προορισμό σας, αυτό που μπορούμε να σας προτείνουμε είναι να κατευθυνθείτε προς το λιμάνι και να δείτε αν η ναυτιλιακή εταιρεία σας επιτρέψει να αλλάξετε το εισιτήριό σας.