Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

Θέλουμε να καταστήσουμε την εμπειρία κράτησης πιο γρήγορη και εύκολη για εσάς, αλλά γνωρίζουμε ότι κατά καιρούς ίσως έχετε κάποιο ερώτημα να μας θέσετε ή χρειάζεστε βοήθεια με την κράτησή σας. Για λόγους εξοικονόμησης χρόνου, απαντήσαμε στις πιο συνήθεις ερωτήσεις στη σελίδα Συχνών ερωτήσεων-FAQ. Προτείνουμε να ρίξετε μια ματιά στις Συχνές Ερωτήσεις -FAQ πριν μας καλέσετε ή μας στείλετε ένα email. Είναι ο πιο γρήγορος και ευκολότερος τρόπος για να πάρετε μία απάντηση.

Το email επιβεβαίωσης αποτελεί επίσης μία τεράστια πηγή πληροφοριών. Περιέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το ταξίδι σας, συμπεριλαμβανομένων των διευθύνσεων των λιμανιών και των χρόνων check-in. Αν δεν έχετε λάβει το email επιβεβαίωσης, μπορείτε να ζητήσετε την αποστολή νέου, αφού πρώτα συνδεθείτε στον λογαριασμό σας.

Αν δεν μπορείτε να βρείτε μία απάντηση στο ερώτημά σας μέσω του e-mail επιβεβαίωσης ή στη σελίδα Συχνών ερωτήσεων-FAQ, παρακαλώ στείλτε μας ένα email χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας ή καλέστε μας σε έναν από τους παρακάτω αριθμούς τηλεφώνου. Λάβετε υπόψιν ότι κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών οι συνεργάτες μας μπορεί να είναι άκρως απασχολημένοι, επομένως μπορεί να χρειαστούν μεγαλύτεροι χρόνοι αναμονής κατά τη διάρκεια των κλήσεών σας ή να σημειωθούν καθυστερήσεις απόκρισης στα email σας. Παρόλα αυτά θα κάνουμε ό,τι καλύτερο για να περιορίσουμε τους εν λόγω χρόνους αναμονής.

Θέλετε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε την κράτηση σας;

Λάβετε υπόψιν για να ακυρώσετε την κράτησή σας, θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε τον Προσωπικό λογαριασμό σας ή να μας τηλεφωνήσετε. Πράγματι, λόγω της ισχύουσας νομοθεσίας περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων, δεν μπορούμε να επεξεργαστούμε αιτήματα ακύρωσης που υποβάλλονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Έχετε αποκτήσει την κάλυψη δωρεάν ακύρωσης; Εάν επιθυμείτε να κάνετε μία αλλαγή στο εισιτήριό σας ή απλά να το ακυρώστε, τότε είναι απολύτως δωρεάν, εφόσον το κάνετε 48 ώρες πριν από την ημερομηνία της αναχώρησής σας.

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα σχετικά με αμοιβές μας σε ό,τι αφορά την τροποποίηση των εισιτηρίων μέσω του Προσωπικού λογαριασμού σας ή μέσω τηλεφώνου & email.

Μέσω του προσωπικού λογαριασμού σας

Τέλη τροποποιήσεων και ακυρώσεων.

Για γενικού χαρακτήρα τροποποιήσεις, θα υπάρξει ένα κόστος μόλις £10/€10

  • Η ακύρωση του εισιτηρίου σας μέσω του Προσωπικού λογαριασμού σας θα χρεωθεί μόνο με £10/€10
  • Μέσω τηλεφώνου & email

Εάν το εισιτήριό σας κοστίζει λιγότερο από £100/€100, τότε το τέλος τροποποίησης ανέρχεται στα £20/€20

  • Εάν το εισιτήριό σας κόστιζε πάνω από £100/€100, τότε το τέλος τροποποίησης θα ήταν £35/€35
  • Οι ακυρώσεις μέσω τηλεφώνου κοστίζουν £30/€35
  • Εάν το εισιτήριό σας κοστίζει λιγότερο από £ 30/€35, τότε δεν μπορείτε να ακυρώσετε το εισιτήριό σας μέσω τηλεφώνου
  • contactus_amend_cancel_fees_content_ul_6
  • Λόγω της ισχύουσας νομοθεσίας περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων δεν είμαστε σε θέση να διεκπεραιώσουμε αιτήματα ακύρωσης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου e-mail

Συχνές Ερωτήσεις

  • Ελλάδα (Ελληνικά)

    Επικοινωνίας






    *Απαιτείται

    Αν χρειάζεται να μιλήσετε μαζί μας, παρακαλούμε καλέστε μας στο παρακάτω τηλέφωνο. Σημειώστε ότι κατά τους θερινούς μήνες οι γραμμές μας τείνουν να είναι απασχολημένες.


    • Κλήση από Ελλάδα: Κλήση από το εξωτερικό:
    • Τηλέφωνο:
    • Email:
    • Ώρες λειτουργίας:
    • Κλειστά:

  • Η Διεύθυνση μας

    Direct Ferries Ltd, 12th Floor Portland House, Bressenden Place, London, SW1E 5RS, United Kingdom
Please be advised our customer services team will be available until 15:00 GMT on the 6th December. If you require any assistance, please send us an email to customer.services@directferries.com, and we will reply to you within 24 hours
© Direct Ferries.gr