Πληροφορίες για τον COVID-19 Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.

Συχνές Ερωτήσεις

Η βάση δεδομένων μας για τις 'Συχνές Ερωτήσεις' περιλαμβάνει ερωτήσεις και απαντήσεις σύμφωνα με τις πιο συχνές ερωτήσεις που έγιναν για ακτοπλοϊκές κρατήσεις και ταξίδια! Κάντε κλικ σε μια από τις παρακάτω κατηγορίες για να λάβετε τη σχετική απάντηση. Αν το ερώτημά σας δεν απαντηθεί, τότε παρακαλούμε να κάνετε κλικ στον σύνδεσμο Επικοινωνήστε μαζί μας

Πως μπορείτε να κάνετε μία κράτηση σε φέρι μποτ;

  • Πότε είναι η φτηνότερη περίοδος για να ταξιδέψει κανείς με το φέρυ?

    Οι τιμές θα είναι γενικά υψηλότερες στις πιο δημοφιλείς ημερομηνίες και ώρες. Τα ταξίδια κατά τη διάρκεια της ημέρας σε μεγαλύτερες διαδρομές, οι κρατήσεις σε εργάσιμες μέρες και τα ταξίδια εκτός σχολικών διακοπών και αργιών μπορούν να σας εξοικονομήσουν χρήματα. Εκπτώσεις είναι συχνά διαθέσιμες, ακόμη και σε περιόδους διακοπών, επομένως αξίζει τον κόπο να εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο για να είστε από τους πρώτους που θα το μάθουν.

  • Πρέπει ο οδηγός να συμπεριλαμβάνεται στον αριθμό επιβατών του φέρυ;

    Ναι, ο οδηγός πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στον αριθμό επιβατών του φέρυ.

  • Γιατί δε μπορώ να βρω τον τύπο του οχήματός μου στο αναπτυσσόμενο μενού;

    Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για αυτό και μπορεί να διαφέρει από τη μία εταιρεία φέρυ στην άλλη. Μερικές φορές επειδή τα φέρυ δεν υποστηρίζουν τον τύπο οχήματος ή μπορεί η επιλογή να μην είναι διαθέσιμη για κράτηση online. Αν δεν βλέπετε τον τύπο του οχήματός σας ως επιλογή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα εξετάσουμε γιατί δεν είναι διαθέσιμη.

  • Πώς μπορώ να κάνω ταυτόχρονη κράτηση διαφορετικού οχήματος ανάλογα με τον προορισμό του δρομολογίου.

    Μερικές εταιρείες φέρυ θα σας αφήσουν να δηλώσετε διαφορετικό τύπο οχήματος για κάθε κατεύθυνση και μπορείτε να καταχωρήσετε τα στοιχεία για το κάθε αυτοκίνητο κατά την έξοδο. Αν αυτή η δυνατότητα δεν είναι διαθέσιμη, το ευκολότερο είναι να αγοράσετε ένα απλό εισιτήριο για κάθε κατεύθυνση.

  • Πώς μπορώ να δηλώσω διαφορετικό αριθμό επιβατών φέρυ σε κάθε κατεύθυνση;

    Αυτό είναι δυνατό για μερικές εταιρίες φέρυ αλλά όχι για όλες. Στην έξοδο θα μπορείτε να επεξεργαστείτε τα διαφορετικά στοιχεία επιβατών αν αυτό είναι δυνατό, αλλά αν δεν είναι τότε κάντε διαφορετική κράτηση απλού εισιτηρίου για την κάθε μία κατεύθυνση.

  • Μπορώ να ζητήσω έκπτωση για γκρούπ;

    Εκπτώσεις είναι μερικές φορές διαθέσιμες όταν ταξιδεύουν μαζί περισσότερα από 5 αυτοκίνητα ή 9 επιβάτες. Αν ενδιάφερεστε να κάνετε κράτηση για μεγάλο γκρουπ και θέλετε περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να μας στείλετε email με τα στοιχεία της κράτησης, π.χ. αριθμό ενηλίκων και παιδιών, τύπο οχημάτων και προορισμό και θα σας στείλουμε την προσφορά μας για γκρουπ.

  • Πρόκειται να ταξιδέψω με ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο και δεν γνωρίζω τη μάρκα, το μοντέλο ή τον αριθμό κυκλοφορίας, πώς θα κάνω κράτηση;

    Οι περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρίες σας επιτρέπουν να ταξιδεύετε με εκμισθωμένο αυτοκίνητο. Μην ανησυχείτε εάν δεν γνωρίζετε ακριβώς το όχημα που πρόκειται να νοικιάσετε αφού μπορείτε να εισάγετε κατά προσέγγιση τις διαστάσεις του, κατά την αναζήτηση των εισιτηρίων σας. Στην ενότητα Λεπτομέρειες οχήματος -βλ. μηχανή αναζήτησης- επιλέξτε τον τύπο του οχήματος που σκοπεύετε να νοικιάσετε, π.χ. αυτοκίνητο ή φορτηγάκι, και στη συνέχεια επιλέξτε ένα παρεμφερές μοντέλο. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε "Άλλο" μέσω του πτυσσόμενου μενού Μάρκα οχήματος και να επιλέξετε τις διαστάσεις του, βλ. μήκος και ύψος, κατά προσέγγιση. Στο checkout μπορείτε να καταχωρίσετε την εγγραφή του οχήματος ως "άγνωστη". Ορισμένες ακτοπλοϊκές εταιρείες ενδέχεται να σας χρεώσουν κατά την άφιξή σας στο λιμάνι για να ενημερώσουν την καταχώρηση του οχήματός σας, αλλά θα σας ενημερώσουμε σχετικά πριν ολοκληρώσετε την κράτησή σας. Μπορείτε επίσης να ενημερώσετε τα στοιχεία του οχήματός σας πριν το ταξίδι μέσω του Προσωπικού σας λογαριασμού (βλ. MyAccount).

  • Πώς θα γνωρίζω αν πρέπει να ταξιδέψω με το φέρυ ως όχημα μεταφοράς εμπορευμάτων ή όχι;

    Αυτό διαφέρει από τη μια εταιρεία φέρυ στην άλλη, όμως ως γενικός κανόνας οποιοδήποτε όχημα που μεταφέρει εμπορεύματα και οχήματα σχεδιασμένα για μεταφορά εμπορευμάτων πρέπει να ταξιδεύουν ως εμπορευματικά οχήματα. Αν έχετε αμφιβολίες επικοινωνήστε με την ομάδα εμπορευμάτων που θα σας εξυπηρετήσει.

  • Είμαι έγκυος, μπορώ να ταξιδέψω με πλοίο;

    Αυτό διαφέρει από τη μία εταιρεία φέρυ στην άλλη αλλά ως γενικός κανόνας επιτρέπεται να ταξιδεύετε έως 28 μηνών έγκυος (την ώρα του ταξιδιού). Γυναίκες σε κατάσταση εγκυμοσύνης άνω των 28 εβδομάδων την ώρα του ταξιδιού μπορεί να χρειαστεί να προσκομίσουν ένα ιατρικό πιστοποιητικό καταλληλότητας για ταξίδι επομένως σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας εκ των προτέρων αν είστε έγκυος 28 εβδομάδων ή περισσότερο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

  • Παρέχετε εκπτώσεις μονίμων κατοίκων στα εισιτήρια φέρυ;

    Εκπτώσεις μόνιμων κατοίκων είναι διαθέσιμες σε μερικές γραμμές, όμως κάθε εταιρεία και διαδρομή έχει διαφορετικούς κανονισμούς για τις ισχύουσες προϋποθέσεις. Περισσότερες πληροφορίες για τις διαθέσιμες εκπτώσεις μόνιμων κατοίκων είναι διαθέσιμες κατά την αναζήτηση εισιτηρίων φέρυ.

  • Παρέχετε εκπτώσεις φοιτητών ή ΟΑΡ στα εισιτήρια φέρυ;

    Παρέχουμε εκπτώσεις ΟΑΡ σε δρομολόγια στα οποία είναι διαθέσιμες, οι οποίες εφαρμόζονται αυτόματα με βάση την ηλικία των επιβατών. Προς το παρόν δεν μπορούμε δυστυχώς να παρέχουμε εκπτώσεις σε φοιτητές.

  • Μπορώ να αγοράσω εισιτήριο ανοιχτής επιστροφής;

    Σε μερικά δρομολόγια μπορείτε να αγοράσετε εισιτήριο ανοιχτής επιστροφής. Όταν κάνετε κράτηση για τη διαδρομή επιστροφής, θα δείτε μια επιλογή κράτησης με ανοιχτή επιστροφή εκεί όπου θα δηλώνατε ημερομηνία επιστροφής. Αν όμως δεν υπάρχει τέτοια επιλογή ανοιχτής επιστροφής αυτό σημαίνει ότι δεν είναι διαθέσιμη.

  • Γιατί δεν υπάρχουν δρομολόγια φέριμποτ για τις ημερομηνίες που θέλω να ταξιδέψω;

    Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να μην υπάρχουν διαθέσιμα φέρυ για το δρομολόγιο που σας ενδιαφέρει - μπορεί να οφείλεται στο ότι δεν υπάρχουν άλλα εισιτήρια για το φέρυ, δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη τα δρομολόγια ή ότι το φέρυ δεν έχει δρομολόγια εκείνη την ημέρα. Όμως μπορεί να υπάρχουν άλλα φέρυ διαθέσιμα, επομένως σιγουρευτείτε ότι έχετε ελέγξει διαφορετικές ημερομηνίες και εναλλακτικά δρομολόγια.

  • Πώς μπορώ να πληρώσω για την κράτηση στο φέρυ;

    Αποδεχόμαστε πληρωμές από όλες τις κύριες πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες καθώς και μέσω Paypal, Applepay και Googlepay. Θα πρέπει να παρέχετε τα στοιχεία πληρωμής κατά την κράτησή σας, αλλά δεν θα πραγματοποιηθεί καμία πληρωμή μέχρι να επιβεβαιωθεί η κράτησή σας.

  • Γιατί δεν μπορώ να δω τιμές ή να πληρώσω στο τοπικό μου νόμισμα όταν κάνω κράτηση για φέρυ;

    Παρόλο που προσπαθούμε να εμφανίζουμε τιμές σε τοπικά νομίσματα, πρέπει να συλλέγουμε πληρωμές στο νόμισμα που χρεώνει η εταιρεία φέρυ.Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης, θα σας ενημερώσουμε για κάθε πιθανή μετατροπή νομίσματος και ποιο είναι το ποσό που θα χρεωθείτε για την κράτησή σας.

  • Αποστέλετε τα εισίτηρια φέρυ;

    Όχι, δεν αποστέλουμε χάρτινα εισιτήρια. Όταν η κράτησή σας επιβεβαιωθεί, θα σας στείλουμε ένα email επιβεβαίωσης, το οποίο στις περισσότερες περιπτώσεις θα χρησιμοποιείτε ως κάρτα επιβίβασης. Για μερικά φέρυ θα χρειαστεί να επιδείξετε το email επιβεβαίωσης και να λάβετε τα εισιτήρια ή τις κάρτες επιβίβασης στο λιμάνι. Σε αυτήν την περίπτωση θα αναγράφεται στο email επιβεβαίωσης. Για όλες τις κρατήσεις θα πρέπει να έχετε μαζί σας στο λιμάνι το email επιβεβαίωσης.

  • Δεν έχω λάβει email με επιβεβαίωση της κράτησής μου, τώρα τι;

    Σε περίπτωση που έχει χαθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία, συνδεθείτε στο Λογαριασμό σας, επιβεβαιώστε ότι η διεύθυνση email σας είναι σωστή για να σας αποσταλεί ξανά το email επιβεβαίωσης. Αν η διεύθυνση email σας είναι λανθασμένη μπορείτε να την ενημερώσετε στο Λογαριασμό σας για να σας αποσταλεί ξανά το email επιβεβαίωσης. Αν δεν μπορείτε να βρείτε αυτήν την επιλογή στο λογαριασμό σας, ή για κάποιο λόγο δεν μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να σας στείλουμε ένα άλλο email επιβεβαίωσης.

  • Πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα εισιτηρίων

    Η Direct Ferries δείχνει στοιχεία σχετικά με τη διαθεσιμότητα εισιτηρίων, με βάση τη νεώτερη ενημέρωση που συνεχώς παρέχεται από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες. Αν και τα στοιχεία αφορούν τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων, σε διάφορα δρομολόγια, με τον ίδιο τρόπο που παρέχονται από τους διάφορους πράκτορες, η Direct Ferries δεν ευθύνεται για εσφαλμένη παρουσίαση αυτών των στοιχείων, κατά τη διάρκεια της κράτησης.

  • Συνεργάζεστε με όλες τις ακτοπλοϊκές εταιρείες;

    Παρόλο που εργαζόμαστε ακατάπαυστα να αυξήσουμε τον αριθμό των συνεργαζόμενων εταιρειών φέρυ σε τοπικό και διεθνές εππίπεδο, δυστυχώς, τουλάχιστον για την ώρα, δεν συνεργαζόμαστε με όλες τις εταιρείες φέρυ που υπάρχουν στον κόσμο. Η λίστα εταιρειών με τις οποίες συνεργαζόμαστε επεκτείνεται συνέχεια, επομένως ελέγχετε τακτικά για συγκκεριμένες εταιρείες φέρυ ή δορμολόγια που σας ενδιαφέρουν.

  • Η πληρωμή μου έγινε αποδεκτή αλλά δεν έλαβα email επιβεβαίωσης, πού είναι;

    Είναι πιθανό το ηλεκτρονικό μήνυμα να έχει καταλήξει στον φάκελο με τα ανεπιθύμητα. Ρίξτε μια ματιά προηγουμένως. Εάν δεν μπορείτε να το εντοπίσετε, μπορείτε να συνδεθείτε στον Προσωπικό σας λογαριασμό (βλ. My Account) και ζητήσετε να σας αποσταλεί ένα νέο αντίγραφο. Περιστασιακά, λόγω προβλημάτων επικοινωνίας, μπορεί να μην καταφέρουμε να λάβουμε την τελική επιβεβαίωση μιας κράτησης από την ακτοπλοϊκή εταιρία. Σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να επικοινωνήσουμε με την εκάστοτε εταιρεία για να ελέγξουμε αν έχει κάνει την κράτηση ή όχι. Εάν η κράτηση ολοκληρωθεί επιτυχώς, θα σας στείλουμε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης. Εάν δεν έλαβαν το αίτημά σας για κράτηση και δεν είναι πλέον σε θέση να σας εξυπηρετήσουν, θα σας ενημερώσουμε κι εν συνεχεία θα σας επιστρέψουμε το ποσό που καταβάλατε άμεσα. Μπορεί να χρειαστούμε έως και 48 ώρες για να επιβεβαιώσουμε την κράτηση, ωστόσο εάν το δρομολόγιο που σας ενδιαφέρει βρίσκεται, χρονικά, εντός του εύρους των 48 ωρών, θα σας στείλουμε ένα e-mail για να σας ενημερώσουμε σχετικά, ούτως ώστε να ακυρώσουμε την κράτηση, να σας επιστρέψουμε το ποσό που έχετε καταβάλει και, ενδεχομένως, να προχωρήσετε σε μία άλλη κράτηση.

  • Γιατί δεν έγινε αποδεκτή η πληρωμή μου;

    Εάν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με την εκτέλεση της πληρωμής κατά την κράτηση, αυτό ίσως να οφείλεται σε πρόβλημα επικοινωνίας ή στην κάρτα σας. Μπορείτε να δοκιμάσετε εκ νέου χρησιμοποιώντας την ίδια κάρτα ή έναν άλλο τρόπο πληρωμής. Εάν η κάρτα σας εξακολουθεί να μην γίνεται αποδεκτή, πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας για να διαπιστώσετε τον λόγο. Εάν έχετε ολοκληρώσει την κράτηση, αλλά δεν έχει πιστωθεί το ποσό πληρωμής, αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι η ακτοπλοϊκή εταιρεία δεν έχει προβεί ακόμα σε επιβεβαίωση. Μερικές φορές, όταν πραγματοποιούμε κρατήσεις για λογαριασμό των φορέων εκμετάλλευσης, πρέπει να περιμένουμε έως ότου λάβουμε μία θετική απάντηση από την πλευρά τους πριν προχωρήσουμε σε πίστωση των ποσών κράτησης. Μόλις ολοκληρωθεί η εν λόγω διαδικασία, η πληρωμή σας θα γίνει δεκτή κι έτσι, αμέσως μετά, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης.

  • Πόσο καιρό παίρνει η επιβεβαίωση της κράτησής μου;

    Στις περισσότερες περιπτώσεις θα μπορούμε να επιβεβαιώσουμε την κράτησή σας αμέσως, όμως για μερικές εταιρείες φέρυ μπορεί να χρειαστούν έως και 48 ώρες για επιβεβαίωση της κράτησής σας. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας κρατήσουμε ενημερωμένους κατά τη διάρκεια της διαδικασίας και θα σας στείλουμε το email επιβεβαίωσης μόλις λάβουμε επιβεβαίωση της κράτησής σας από την εταιρεία φέρυ.