Συχνές Ερωτήσεις

Η βάση δεδομένων μας για τις 'Συχνές Ερωτήσεις' περιλαμβάνει ερωτήσεις και απαντήσεις σύμφωνα με τις πιο συχνές ερωτήσεις που έγιναν για ακτοπλοϊκές κρατήσεις και ταξίδια! Κάντε κλικ σε μια από τις παρακάτω κατηγορίες για να λάβετε τη σχετική απάντηση. Αν το ερώτημά σας δεν απαντηθεί, τότε παρακαλούμε να κάνετε κλικ στον σύνδεσμο Επικοινωνήστε μαζί μας

Οι πιο δημοφιλείς ερωτήσεις

  • Πρέπει ο οδηγός να συμπεριληφθεί στον αριθμό των επιβατών;

    Ναι. Ο όρος «Επιβάτες» αναφέρεται σε όσους ταξιδεύουν με το πλοίο, και όχι μόνο στους επιπλέον επιβάτες σε ένα όχημα.

  • Πώς μπορώ να ξέρω αν θα πρέπει να δηλώσω ότι ταξιδεύω με όχημα μεταφοράς εμπορευμάτων ή όχι;

    Αυτό εξαρτάται από την ακτοπλοϊκή εταιρεία. Ωστόσο, ως γενικός κανόνας, οποιοδήποτε όχημα που μεταφέρει εμπορεύματα και οποιοδήποτε όχημα που έχει σχεδιαστεί με σκοπό τη μεταφορά εμπορευμάτων θα πρέπει να δηλωθεί ως όχημα μεταφοράς εμπορευμάτων. Για οποιαδήποτε απορία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

  • Πώς μπορώ να πληρώσω για την κράτησή μου;

    Θα πρέπει να γίνει πληρωμή ολόκληρου του ναύλου τη στιγμή της κράτησης. Δεχόμαστε όλες τις κάρτες πληρωμών, μερικές τοπικές μεθόδους πληρωμών και PayPal. Γενικά δεν επιτρέπουμε μεταφορές χρημάτων μεταξύ λογαριασμών ως μέθοδο πληρωμής, ωστόσο, αυτό μπορεί να γίνει αποδεκτό ανάλογα με τη περίπτωση.

  • Γιατί δεν υπάρχουν δρομολόγια για όταν θέλω να ταξιδέψω;

    Αυτό σημαίνει ότι είτε το πρόγραμμα των δρομολογίων δεν έχει ακόμα δοθεί για να αρχίσει η αγορά των εισιτηρίων, είτε δεν υπάρχει δρομολόγιο για τη συγκεκριμένη μέρα είτε ότι το καράβι είναι γεμάτο. Για οποιαδήποτε απορία, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

  • Γιατί δεν μπορώ να πάρω μια τιμή ή να πληρώσω με το τοπικό μου νόμισμα;

    Όπου είναι δυνατόν δείχνουμε τιμές στο τοπικό νόμισμα. Ωστόσο, δεχόμαστε τη πληρωμή των εισιτηρίων στο νόμισμα για το οποίο χρεωνόμαστε από τον προμηθευτή. Θα δηλωθεί κατά τη διαδικασία προσφοράς τιμών σε περιπτώσεις όπου έχει γίνει μετατροπή συναλλάγματος και αν συμβαίνει αυτό, το ποσό και το νόμισμα που θα χρεωθείτε.

  • Μπορώ να τροποποιήσω την κράτησή μου;

    Αν το εισιτήριό σας σας επιτρέπει να τροποποιήσετε την κράτησή σας, τότε ναι. Παρακαλούμε συνδεθείτε στον Λογαριασμός για περισσότερες πληροφορίες ή αλλιώς παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

  • Μπορώ να πάρω το κατοικίδιό μου ή τον σκύλο-οδηγό στο πλοίο μαζί μου;

    Οι περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες επιτρέπουν τη μεταφορά κατοικιδίων, συνήθως με μια μικρή χρέωση. Η διάρκεια και το είδος του δρομολογίου θα καθορίσει εάν το κατοικίδιό σας θα παραμείνει στο όχημα ή θα περάσει το ταξίδι μέσα σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο για κατοικίδια. Όπου επιτρέπεται η επιβίβαση κατοικιδίων στην κράτησή σας on-line θα σας ενημερώσουμε για το πού θα πρέπει να βρίσκεται το κατοικίδιό σας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Για οποιαδήποτε απορία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Θα πρέπει να σιγουρευτείτε ότι συμμορφώνεστε με τους απαραίτητους κανονισμούς και πληρείτε τις απαιτήσεις κάθε χώρας ή εδάφους από ή προς το οποίο ταξιδεύετε.

  • Πότε πρέπει να κάνω check-in;

    Αυτό εξαρτάται από το δρομολόγιο. Το τελευταίο check-in αναγράφεται κατά την ώρα της κράτησης και στο email επιβεβαίωσης της κράτησής σας. Αν ταξιδεύετε με κατοικίδιο ή χρειάζεστε βοήθεια στο λιμάνι, τότε σας συμβουλεύουμε να έρθετε πολύ πιο νωρίς.

  • Πού μπορώ να βρω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματά μου όσον αφορά την επιστροφή χρημάτων και την αποζημίωση σε περίπτωση ακύρωσης και καθυστέρησης;

    Αν ταξιδεύετε από ή προς ένα λιμάνι εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τότε παρακαλούμε επισκεφτείτε το website για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, παρακαλούμε συμβουλευτείτε τον αρμόδιο φορέα.

  • Χρειάζομαι διαβατήριο;

    Όταν ταξιδεύετε στο εσωτερικό της χώρας όπου εκδόθηκε το εισιτήριό σας, μια έγκυρη ταυτότητα είναι αρκετή. Για διεθνείς προορισμούς ή αν δεν ταξιδεύετε στη χώρα όπου εκδόθηκε το εισιτήριό σας, τότε πρέπει να έχετε διαβατήριο για να μπορέσετε να ταξιδέψετε.

  • Πού μπορώ να βρω τους όρους και τις προϋποθέσεις σας;