Συχνές Ερωτήσεις

Η βάση δεδομένων μας για τις 'Συχνές Ερωτήσεις' περιλαμβάνει ερωτήσεις και απαντήσεις σύμφωνα με τις πιο συχνές ερωτήσεις που έγιναν για ακτοπλοϊκές κρατήσεις και ταξίδια! Κάντε κλικ σε μια από τις παρακάτω κατηγορίες για να λάβετε τη σχετική απάντηση. Αν το ερώτημά σας δεν απαντηθεί, τότε παρακαλούμε να κάνετε κλικ στον σύνδεσμο Επικοινωνήστε μαζί μας

Οι πιο δημοφιλείς ερωτήσεις

  • Μπορώ να τροποποιήσω την κράτησή μου;

    Αν το εισιτήριό σας σας επιτρέπει να τροποποιήσετε την κράτησή σας, τότε ναι. Παρακαλούμε συνδεθείτε στον Λογαριασμός για περισσότερες πληροφορίες ή αλλιώς παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

  • Μπορώ να κάνω ακύρωση της κράτησής μου και να πάρω επιστροφή χρημάτων;

    Αν το εισιτήριό σας σας επιτρέπει να κάνετε ακύρωση και να πάρετε επιστροφή χρημάτων, τότε ναι. Παρακαλούμε συνδεθείτε στον Λογαριασμός για περισσότερες πληροφορίες ή εναλλακτικά, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

  • Δεν έχω λάβει email με επιβεβαίωση της κράτησής μου, τώρα τι;

    Μπορείτε είτε να συνδεθείτε στον Λογαριασμός για να επιβεβαιώσετε ότι η διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου είναι σωστή και να στείλετε εκ νέου email ή, αλλιώς, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Σε παρόχους μεγάλης ποσότητας εισιτηρίων μερικές φορές μπλοκάρεται η αποστολή email σε κάποιους προμηθευτές email ως ένα μέτρο κατά της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας λόγω της μεγάλης πόσοτητας email που αποστέλλονται.

  • Πώς μπορώ να βρω οδηγίες για το λιμάνι;

    Παρακαλούμε επισκεφθείτε τη σελίδα Λιμάνια και επιλέξτε το όνομα του λιμανιού για το οποίο θέλετε να λάβετε πληροφορίες.

  • Τι κάνω αν αργήσω ή αν υπάρχει το ενδεχόμενο να χάσω το καράβι;

    Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ώστε να σας συμβουλεύσουμε αν υπάρχει δυνατότητα να επιβιβαστείτε σε κάποιο άλλο δρομολόγιο. Αν η ώρα που χάσετε το καράβι είναι πέρα των ωρών λειτουργίας του κέντρου επικοινωνίας μας ή αν εκτελούνται πολλά καθημερινά δρομολόγια για τον προορισμό σας, αυτό που μπορούμε να σας προτείνουμε είναι να κατευθυνθείτε προς το λιμάνι και να δείτε αν η ναυτιλιακή εταιρεία σας επιτρέψει να αλλάξετε το εισιτήριό σας.

  • Συνεργάζεστε με όλες τις ακτοπλοϊκές εταιρείες;

    Η Direct Ferries παρέχει τη πιο ακριβή πληροφόρηση σχετικά με ένα μεγάλο δίκτυο πρακτόρων, σε διάφορα εσωτερικά και διεθνή δρομολόγια. Αν και η λίστα των ακτοπλοϊκών εταιρειών συνεχώς ενημερώνεται, η Direct Ferries δε μπορεί πάντα να εγγυηθεί μια ενημερωμένη παρουσίαση όλων των ακτοπλοϊκών εταιρειών που εξυπηρετούν ορισμένα δρομολόγια.

  • Μπορώ να πάρω απόδειξη ΦΠΑ για την κράτησή μου;

    Εάν έχετε κλείσει κάποιο εισιτήριο για μεταφορά εμπορευμάτων και το ΦΠΑ έχει εφαρμοστεί, τότε ναι. Ωστόσο, για επιβατικά εισιτήρια δεν υπάρχει ΦΠΑ.

  • Πού μπορώ να βρω τους όρους και τις προϋποθέσεις σας;

  • Με ποιoν θα επικοινωνήσω σε περίπτωση απολεσθέντων αντικειμένων;

    Θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με την ναυτιλιακή εταιρεία.

  • Η ερώτησή μου δεν απαντήθηκε, τώρα τι κάνω;

    Παρακαλούμε επισκεφθείτε την σελίδα Επικοινωνήστε μαζί μας και στείλτε το ερώτημά σας μέσω e-mail.

  • Πώς μπορώ να αφήσω τα σχόλιά μου;

    Παρακαλούμε επισκεφθείτε την σελίδα Επικοινωνήστε μαζί μας και στείλτε μας τα σχόλιά σας μέσω e-mail.